piątek, 1 marca 2013

Sekretna Formuła Odchudzania – opinie, forum, moja recenzja :)


Sekretna formuła odchudzania - forum
Na blogu przeważnie pojawiają się przepisy na pyszne potrawy, ale czasami gdy pewien, produkt spełni moje oczekiwania, to muszę się podzielić tą wiedzą ze wszystkimi.


Taka już jestem, lubię się dzielić i między innymi dlatego napisałam recenzję, opinię, poradnika o odchudzaniu, który nazywa się: „SekretnaFormuła Odchudzania”.


Ta Sekretna Formuła to tak naprawdę poradnik, który kompleksowo wyjaśnia jak schudnąć. Krok po kroku. Tak bym opisała produkt w jednym zdaniu. Jak możesz zobaczyć przepisy na moim blogu nie sprzyjają zdrowej sylwetce i niestety trochę przytyłam.


Gdy już nie mieściłam się w ulubione spodnie, to był już najwyższy znak, że trzeba coś zmienić. Tak zaczęłam przeszukiwać internet i trafiłam na Sekretną Formułę Odchudzania. Jako, że artykuł opisujący produkt miał w sobie sens (zwłaszcza fragment, który wytłumaczył dlaczego diety, to pic na wodę) to kupiłam. 47 złotych to nie duża kwota, a do tego można wybrać opcję za pobraniem. Przesyłka gratis przy tak stosunkowo niskiej cenie, to dość duży plus.


Moja kopia Formuły przyszła do mnie szybko, ładnie zapakowana i z fajnym prezentem w środku, o którym nie było mowy w artykule (nie zdradzę co to, będziesz miała niespodziankę :) ).

Sekretna formuła odchudzania - opinie


Po ściągnięciu całego materiału, którego jest całkiem sporo zabrałam się za uważne studiowanie. Koncepcja odchudzania, oparta o prawdziwe potrzeby naszego organizmu przemówiła do mnie. Do tego nie było żadnej mowie o głodzeniu się, czy katowaniu na siłowni co mnie wręcz uszczęśliwiło.

Nie mam nic przeciwko ćwiczeniom, ale maksymalnie mogę sobie pozwolić na spacer kilka razy w tygodniu i do tego jestem łakomczuszkiem, więc ścisła dieta, poniżej 1200 kalorii nawet nie wchodzi w grę.

Na szczęście Emilia Neuman wytłumaczyła, że jedzenie jest ważnym aspektem odżywiania. Podała wiele przykładów, tego co jest smaczne, zdrowe i odchudzające, a czego trzeba się całkowicie wyzbyć.

Bardzo spodobał mi się też bonusowy moduł o motywacji w odchudzaniu. Według niektórych motywacja to połowa sukcesu i chyba w odchudzaniu ma to największe odwzorowanie.


sekretna formuła odchudzania - czy to działa ?
Przykład osoby stosującej "Sekretną Formułę Odchudzania"


Ja osobiście potrzebowałam schudnąć 8 kilogramów, by wrócić do mojej optymalnej wagi. Udało mi się to zrobić w 3 tygodnie. Proces odchudzania skończyłam, 2 miesiące temu. Specjalnie czekałam z recenzją, by zobaczyć, czy nie będzie efektu jo-jo.

Efektu jo-jo nie ma i nic nie wskazuje na to, że będzie, czyli tak jak było obiecane.

Sekretna FormułaOdchudzania spełniła moje oczekiwania i mogę z całą świadomością polecić ją każdej osobie, które chce schudnąć, w miarę przyjemny sposób. Mi się udało, nawet jak wszystko wskazywało, że odchudzanie nie jest dla mnie.

Taka jest moja opinia, proszę o komentarze, jestem ciekawa waszych opinii na temat Sekretnej Formuły Odchudzania.

Pozdrawiam
Anna Nieckowska

PS. Link do strony gdzie można kupić Sekretną Formułę Odchudzania jest TUTAJ.

44 komentarze:

  1. kupiłam diete zobaczymy jakie będa efekty mam nadzieję na sukces ale jesli ktos stosował to prosze opisac rezultaty pozdrawiam marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    Jestem po Sekretnej Formule Odchudzania utrzymuje
    dalej wagę, mam energię i nie mam efektu jojo.

    Odzyskałam radość życia. Super sprawa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Yes,yes,yes, znów kolejny kilogram mniej,wiem ze nie powinnam ale waże się codziennie, moze to dziwne ale właśnie mnie to motywuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej wiola moje gratulacje ja zważę sie jutro i zobaczę ile mam nadzieję że tez mi sie uda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny czy któras z was stosuje ta diete? jak rezultaty?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosuje "Sekretną formułę odchudzania" i goraco polecam, bo na prawde warto

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy można odchudzac sie z ta formula majac ponad 50 lat?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co zamieszczasz na blogu, zawsze było dla mnie bardzo przydatne. Sama szukałam czegoś by schudnąć, ale jakoś brak mi było motywacji, a tu proszę :) Recenzja od Pani Ani! Biorę w ciemno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć dziewczęta :)
    widzę, że na blogu zawrzało. Bardzo mnie cieszy, że tyle z Was chce schudnąć - dla zdrowia i lepszego samopoczucia. Ja ze swojej strony, jak napisalam w poście, polecam serdecznie Sekretną Formułę Odchudzania".

    jeżeli macie jakieś pytania etc to serdecznie zapraszam do dyskusji w komentarzach poniżej.

    pozdrawiam

    PS. dziękuję za takie zainteresowanie blogiem, to dla mnie naprawdę ważne...

    PS. Jadzia, na odchudzanie nigdy nie jest za późno, a z Sekretną formułą odchudzania odchudzasz się bezpiecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Aniu :) bezpieczeństwo i zdrowie przede wszystkim. Zamówię jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A może mi ktoś powiedzieć, czy trzeba dużo się głodzić? Chcę schudnąć ale jak myślę, o kolejnej diecie gdzie je się raz na dzień jakieś kiełki to szlag trafia.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczyny, ja ze swojej strony polecam tę ebook, naprawdę ciekawe informacje podane w przystepnej formie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zamówiłam sekretną formułę odchudzania w niedzielę, dziś przyszła mi paczka. Ale wiecie co? w srodku w paczce oprócz danych dostępowych znalazlam wisiorek - sowę , na moje oko ze 40 zlotych warty :) naprawdę świetny prezent, polecam sekretną formułę odchudzania

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dziś kupilam, zaplacilam przelewem, po kilku chwilach formuła odchudzania była na moim mailu. jutro zabieram sie za czytanie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja to stosowałem , czuje swietnie i ubyło mi 14 kg

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam! Mam prawie 42 lata i kilogramy do zrzucenia się zgadzają. Chciałabym się dołączyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia Basiu !

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ze swojej strony polecam również 27 odchudzających przepisów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  21. dzis kupileam i od jutra zaczynam :))))


    pozdrawiam dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuje za artykul bardzo mi pomogl

    OdpowiedzUsuń
  23. działa potwierdzam - 9 kg w 4 tygoidnie schudlam

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki Aniu za artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie, że opisujesz coś takiego. Szy=ukałam informacji na ten temat. Bo troche ta formuła wygląda na oszustwo jakich pełno w internecie. Dziś wieczorem zamówię.

    trzymajcie kciuki :) mam do zrzucenia co najmniej 7 kilo

    OdpowiedzUsuń
  26. ja dziś zamówiłam telefonicznie. Fajnie, jest na stronie numer, można zadzwonić , pogadać, zapytać co to jest ta formuła i tak dalej. Jak coś to podaje numer do nich: 511 930 835

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Stosuję już to dwa tygodnie:) Bardzo dobry produkt, dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  28. konkretne i pomocne informacje, mam nadzieje ze dzieki tej formule zrzuce zbedne kilogramy

    OdpowiedzUsuń
  29. polecam wszystkim:) dzięki za ebooka:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. schudlem 7,5 kg w miesiac. to jest cos co naprawde dziala

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wierze, musze to sprawdzić mam nadzieje ze dzieki temu schudne;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super produkt, naprawde warty uwagi!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz spotkałam sie z takim czyms w internecie:) ale musze przyznac ze tego wlasnie szukałam:) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  34. ja już próbowałam chyba wszystkiego żeby schudnąć....

    OdpowiedzUsuń
  35. ja stosujejuz ponad tydzien;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  36. hmmm... chyba warto wyprobować, kto nie ryzykuje ten nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  37. nawet przez telefon mozna zamowic, spoko widać ze profesjonalnie podchodza do klienta. pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  38. kurs i motywacja do dzialana ludzie;)

    OdpowiedzUsuń
  39. to prawda, zgadzam się...

    OdpowiedzUsuń
  40. dieta za nieduze pieniadze, ja wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  41. bede zadowolona jak uda mi sie zrzucic dzieki niej 10 kg;)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ziezly artykul polecam opinie o acai power ktore znajdziesz o suplemencie diety na mojej stronie blogu forum cena acai jagody z północnej afryki http://acai-power-opinie.obba.pl/acai-power-opinie-opinia-suplemencie-acai-power/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. dziękuję za dietę! Naprawdę mi się podoba i jestem pewna, że uda mi się! Na chudzianka.pl/4-zdrowe-przepisy-na-odchudzanie znalazłam bardzo podobną dietę i zachwycają się nią jako jedną z najzdrowszych i najbardziej skutecznych. Co do motywacji, jak najbardziej jest to połowa sukcesu ;)

    OdpowiedzUsuń